Wil jij ook deel uitmaken van de VV Wernhout familie?

Dag jongens en meisjes, dames en heren,

VV Wernhout: een mooie en gezellige vereniging waar het ‘wij gevoel’ heel groot is. Een vereniging van ongeveer 320 enthousiaste leden (groot, klein, jong, oud, mannen, vrouwen, jongens en meisjes). Plezier staat bij onze vereniging altijd voorop.

Wil jij ook graag kennismaken met het voetbal en ben je ouder dan 4 jaar? Dan zijn we op zoek naar jou!

Zowel jeugd als senioren, jongens als meiden, heren als dames, Walking Football als vrijwilligers…Je bent altijd welkom! Ieder lid wordt gerespecteerd en ontvangen wij met open armen!

Voor vragen of meer informatie, bezoek onze website/Facebook/Instagram/Twitter.

Wil je jezelf aanmelden? Dat kan via onze website. Gewoon nieuwsgierig? Kom eens kijken op ons gezellige sportpark op zaterdag of zondag en proef de familiaire sfeer die er hangt!

Tot snel!