Wernhoutse ‘boerendames’ maken ‘stadse’ Baronie in

Nadat de 3 musketiers (Kriest, Boutje en Irish) te laat en nog half bezopen aankwamen, konden we gaan omkleden (aangezien Boutje de tenues nog had). Seebijn en East waren een weekend weg en hadden er al geen vertrouwen meer door de snapchats van de nacht ervoor.. We hadden ze dus iets te bewijzen!

In de goal: Boutje
In de verdediging (vlnr): Eef, Kriest, Lot en Dais
Op het middenveld (vlnr): Wildehilde, Irish, Boon (’65 Manon)
In de voorhoede (vlnr): Fen, Beast (29e min Miek) en Peet

Om 10u klonk het fluitsignaal en we begonnen meteen fel. In de 3e minuut kwam ons eerste doelpunt al. Irish wordt ingespeeld, draait weg met de bal, passeert 2 tegenstanders en schiet de bal keurig in de linkerhoek: 1-0! In de 15e minuut komen we weer in actie, Fen geeft de bal heel mooi aan Peet mee, de bal komt precies op maat dus Peet der enige taak is nog scoren. Gelukkig weet ons Peetje hoe dat moet: 2-0! In de 29e minuut vind onze eerst wissel plaats: Beast maakt plaats voor Miek. In de 30e minuut wordt er een schot gelost (we zijn vergeten door wie), de keeper van Baronie stopt de bal maar laat m alsnog los. Peet let goed op en schiet de bal alsnog tussen de palen: 3-0! In de 32e minuut komt onze laatste kans voor de 1e helft. Kriest loopt op met de bal, speelt wat mensen uit en schiet op goal. Helaas blijft een 4e goal uit. Er worden mooie combinaties gemaakt maar geen echte kansen meer. Tijd voor rust.

Lekker aan het genieten van onze ranja worden we de kleedlokaal uitgejaagd omdat er eentje aan de dunne zat.

Net na de rust letten we even niet op en is het al vrij snel 3-1. De tegenstander van Irish rook al heel de wedstrijd een bierlucht. Ze besloot daarom maar gewoon te vragen of Irish op stap was geweest, dat antwoord was vrij duidelijk.. Sorry dames. In de 55e minuut is het weer onze beurt. Irish neemt een corner die precies bij Kriest komt, Kriest tikt de bal keurig binnen. (4-1). Baronie komt snel terug en weet in de 63e minuut met een perfecte bal de 4-2 te maken. Boontje wordt gewisseld voor Manon. In de 80e minuut onderschept Dais een bal en geeft hem mee aan Peet. Peet neemt de bal meters mee en maakt daarna rustig haar 3e goallo (5-2). Door hard werken en het goed teamwork staan we weer op een 5e plaats !!!

1-0 Irish
2-0 Peet