Wernhout ligt uit de beker na nederlaag tegen VVR

15-9-2019 VVR 1 – Wernhout 1 3-0 (1-0)

In de laatste bekerwedstrijd uit tegen VVR bleek Wernhout net een maatje te klein.

De eerste helft was het meeste balbezit voor Wernhout maar de gastheren zorgen voor meer gevaar en kregen ook de beste kansen.
Na 11 minuten opende VVR na een vrije schop rond de middenlijn snel op hun linkerkant en uit de voorzet werd van dichtbij door de Rijsbergse spits gescoord, 1-0.
Pas vijf minuten voor tijd het eerste echte wapenfeit voor Wernhout, uit een voorzet van Max dwong Karel de sluitpost van VVR tot een redding.

Na de pauze drong Wernhout aan maar was het weer VVR wat scoorde met een goal waar een reukje aan zat. Aan de zijlijn was de bal uit maar de Rijsbergse assistent liet zijn vlag naar beneden en de scheidrechter nam deze beslissing over. VVR voetbalde door en een poging van grote afstand verdween hard over Gijs tegen de touwen, 2-0.
Vijf minuten laten viel uit een uitgespeelde aanval de 3-0 en was de wedstrijd gelopen.
Wernhout ging nog wel voor een eretreffer maar deze werd deze middag niet gegund.

Door dit resultaat zit het bekeravontuur er voor Wernhout 1 op en kan men toewerken naar de competitie.
Komende zondag komt voor de eerste competitiewedstrijd v.v. Grenswachters uit Putte, met hun nieuwe hoofdtrainer Richard van Hooydonk, op bezoek.