Wernhout en Rimboe houden elkaar in evenwicht

Zondag 6 oktober 2024 Wernhout 1 – Rimboe 1 (1-1) 1-1

Op deze zonnige zondag de 3e competitiewedstrijd thuis tegen de Rimboe, wat altijd een gelijk opgaande wedstrijd is. In de warming-up was Max geblesseerd geraakt waardoor Stef in zijn plaats speelde. Het was eerst weer aftasten van beide zijde.

Na 15 minuten 2 kleine kansjes voor Wernhout eerst een kopbal welke overging en daarna afstandsschot van Hein welke door de keeper gepakt werd. Na 28 minuten een pass van Davey welke door Hein op de pantoffel werd genomen en in de rechterbovenhoek van de goal terecht kwam 1-0.

Enkele minuten later echter de eerste goede aanval van Rimboe welke over 3 schijven ging en de stand weer gelijk werd 1-1. Hierna weer veel middenveldvoetbal alleen in de 40minuut nog een schot van Davey welke over ging.

Na rust eigenlijk hetzelfde spelbeeld met enkele afstand schoten van Jurre en Carlo en zo kabbelde de wedstrijd naar het einde . In de laatste 5 minuten ineens nog 2 kansen voor Rimboe de eerste werd gered door Gijs en de andere ging naast.

In de laatste minuut belandde er nog een schot van Wernhout boven op de lat. Hierna floot de goed leidende scheidsrechte Dhr.Koremans af voor het einde van de wedstrijd.

A.s. zondag 13 oktober de uitwedstrijd naar Woensdrecht, WVV’67 – Wernhout 1 aanvang 14.30