Wernhout en DSE komen niet tot scoren en delen de punten

23-4-2023 Wernhout 1 – DSE 1 0-0 (0-0)

Net zoals in de heenwedstrijd hielden Wernhout en DSE elkaar in evenwicht. In een matig potje voetbal, van beide kanten,  was DSE in de eerste helft wat meer de bovenliggende partij, in de tweede helft waren de rollen hierin wat omgedraaid.

Wernhout had twee redelijke kansen, een kopbal van Leroy Daems na een vrije trap van Thijs Damen die over ging en tien minuten voor rust kopte Jurre uit een voorzet van Mathieu naast.

Tussendoor ook nog een grote kans voor DSE die van dichtbij voorlangs werd geschoten.

Tien minuten na rust de tweede grote kans voor de gasten die ook nu werd naast gewerkt.

Na ruim een uur schoot Carlo Schrauwen een afvallende bal van net buiten de zestien rakelings over.

Kort voor het einde nog had Jurre, de assist was van Davey,  bijna de winnende op zijn voet maar hij kon van dichtbij bij de eerste paal het net niet laten bollen.

Zo eindigde de wedstrijd zoals deze begon met de brilstand.

Door dit resultaat is Wernhout nu definitief veilig en schoten de gasten met een puntje weinig op in de strijd tegen degradatie.

De voorlaatste competitiewedstrijd speelt Wernhout op 14 mei thuis tegen Groen Wit. Een week later staat de derby uit bij Zundert nog op het programma.