Wernhout behaalt overwinning bij TVC Breda

Zondag 29-9-2024  TVC Breda 1 – Wernhout 1 (0-2) 1-4

Op deze dag de 1e uitwedstrijd van het seizoen tegen TVC Breda welke de 1e speeldag vrij waren. Vanaf de aftrap gelijk de aanval van TVC Breda en schot op goal welke door Gijs toe hoekschop werd verwerkt.

Hierna gelijk het eerste gevaar van Wernhout voorzet van Max welke naast gekopt werd  door Karel. Hierna een periode waarin het rustig was van beide kanten met in de 24 min een afstand schot van Mart welke overging .In de 33 min kwam Wernhout op 0-1 waar een aanval werk afgewerkt door Jurre enkele minuten later stond de 0-2 op het scorebord daar een schot van Max rand 16 meter lijk welke rechtsboven binnenviel in de goal. Zo gingen we de rust in met een 0-2 voorsprong.

De 2e helft was in het begin vrij matig weinig kansen van beide zijde tot de 70 minuut toen TVC Breda op 1-2 kwam echter de goal werd afgekeurd vanwege buitenspel. Uit de vrije trap die hier door ontstond kwam de bal bij Max terecht die deze door speelde naar Jurre en zo werd het 0-3 in plaats van 1-2. Hierna werd de wedstrijd uitgespeeld door Wernhout echter in de 88 minuut werd er nog een penalty gegeven aan TVC welke werd afgerond en de 1-3 op het bord stond echter in de allerlaatste minuut maakte er Hein nog 1-4 wat tevens de eindstand was.

A.S. zondag de volgende thuiswedstrijd thuis om 14.30 tegen Rimboe.