Week van Wernhout

Het is zo ver! De week van Wernhout gaat vanaf vandaag van start! Gedurende deze week zullen de jeugdelftallen training krijgen van de selectie spelers. Ook worden zij op zaterdag door de selectie spelers (met hulp van eigen leiding) begeleid. Voor ieder team staat er deze week een ander tweetal van de selectie klaar!
Zondag sluiten we deze week gezamenlijk af. Er wordt zondag gezorgd voor een springkussen voor de jongere jeugd & een Hollandse Party incl DJ & hapjes na de wedstrijd Wernhout 1 – DSE 1! Ook krijgen alle jeugd elftallen een handtekeningen kaart die zij kunnen vol sparen.
Zowel dames 2 (om 10:00 uur), Wernhout 2 (om 12:00 uur) & Wernhout 1 (om 14:30 uur) spelen die dag thuis. Dames 1 is die dag helaas vrij maar niet getreurd, ook zij zullen die dag aanwezig zijn zodat alle handtekeningen kunnen worden verzameld.
Voor de wedstrijd Wernhout 1 – DSE 1 wordt er een voorwedstrijd gespeeld door de JO7, deze wedstrijd zal om 13:45 uur starten!
Wij hebben er zin in, hopelijk jullie ook!