Week van Wernhout 2022!

Eindelijk!

Na een aantal (corona)seizoenen is het dit jaar dan eindelijk weer tijd voor de Week van Wernhout!
De Week van Wernhout 2022 zal plaatsvinden in de week van maandag 26 september tot en met zondag 2 oktober 2022.

Tijdens de Week van Wernhout 2022 nemen selectiespelers en -speelsters van Wernhout 1, Wernhout 2, Wernhout VR1 en Wernhout VR2 gedurende één week de begeleiding van trainingen en wedstrijden op zich. Samen met hun team gaan zij op jacht naar de drie punten op de zaterdag.

Op zondag staan er een aantal mooie wedstrijden op het programma en hopelijk zijn hierbij heel veel jeugdspelers en -speelsters (en hun trainers, leiders, ouders) aanwezig.

Een week waarin we samen één doel hebben: de Week van Wernhout 2022 onze week maken!