VV WERNHOUT 80 JAAR!

𝐕𝐕 𝐖𝐄𝐑𝐍𝐇𝐎𝐔𝐓 𝟖𝟎 𝐉𝐀𝐀𝐑
𝐅𝐚𝐧𝐭𝐚𝐬𝐭𝐢𝐬𝐜𝐡, dat omschrijft eigenlijk ons hele weekend. Het hele weekend hebben we jong en oud zien genieten en dat was alles wat we wilden bereiken. Een jubileumweekend neerzetten voor jong en oud. Voor leden, vrijwilligers, sponsoren en supporters. Niemand mocht vergeten worden, iedereen moest de mogelijkheid krijgen om het 80-jarige jubileum met ons mee te vieren. Dat was vooraf onze missie en we denken dat we daar dubbel en dwars in zijn geslaagd.
Vrijdagavond werden onze kaderleden en sponsoren bedankt voor inzet en werden zij vermaakt door de mannen van Bier en Ballen en hun gasten. Daarnaast werd deze avond onze eigen Leo Stes vrijwilligersprijs uitgereikt. Een prijs die het bestuur jaarlijks uitdeelt om een vrijwilliger in het zonnetje te zetten. Deze ging dit jaar (zonder dat hij er van te voren zelf van op de hoogte was) naar onze voorzitter Jan Hereijgers, voor zijn inzet binnen en buiten de lijnen. Een onvergetelijke avond, waar we met heel veel voldoening en een grote glimlach op terug kijken.
Zaterdag overdag werd onze jeugd in het zonnetje gezet. De kleinsten tot en met de O10 kregen een circus in de gymzaal met stormbaan, klimparcours, ballonnenvrouw, knutseltafels en suikerspinnen. Onze oudere jeugd O11 tot en met O17 kregen een uur lasergamen op ons eigen gebouwde parcours in de oude loods van Lodders Boomkwekerijen BV (waarvoor nogmaals onze hartelijk dank!).
Zaterdagavond barstte het feest los in onze feesttent voor al onze leden vanaf de O19 en voor iedereen die onze club een warm hart toedraagt. De muziek werd verzorgd door DJ Rein en Drievoud, de bediening werd verzorgd door Buurtschap Klein Zundert.
Zondag stond er een uitstapje op het programma voor onze oudere leden en vrijwilligers. Zo gingen onder andere het kantinepersoneel, ons walking-football team en onze maandagploeg in de bus van CV De Zaantaoze naar Klein-Zundert en werden zij vermaakt door de orgels bij Orgel-Jazz aan de Stuivezandseweg. Bij terugkomst in de kantine was de selectie aanwezig en kregen zij snert met broodjes.
Aan iedereen die er afgelopen weekend bij was, 𝗯𝗲𝗱𝗮𝗻𝗸𝘁! Mede dankzij jou kijken wij terug op een fantastisch feestweekend!
Onze speciale dank aan BHV Expo Groep, voor de fantastische feesttent! Daarnaast willen we via deze weg graag Fiks&Fokus, Cafe zaal Victoria, Boomkwekerij De Rutven, Bakkerij van Hassel, Martijn Elst en Autodemontage de Joko bedanken voor de materialen die we van ze hebben mogen lenen of hebben gekregen om onze feesttent, de lasergame of ons circus mee aan te kleden.
Wij zullen ons best doen om al onze foto’s met jullie te delen. Luzanne Foesenek-Roelands, bedankt voor de prachtfoto’s die je voor ons gemaakt hebt!