Wernhout 2, uitkomend in de reserve 1e klasse, is nog steeds op zoek naar een trainer voor het nieuwe seizoen!

We zitten momenteel aan de vooravond van de start in de competitie, maar ons 2e elftal dat acteert op het 1e klasse-niveau zoekt nog steeds een trainer/coach. Wat zijn nu eigenlijk precies de taken van de trainer die wij zoeken?

Als trainer van Wernhout 2 coach je de spelers bij thuis- en uitwedstrijden. Je bent verder verantwoordelijk voor de training op dinsdag (gezamenlijk met Joost Anthonissen als hoofdtrainer van Wernhout 1) en donderdag (Wernhout 1 en Wernhout 2 apart).

Als trainer van Wernhout 2 ben je onderdeel van de technische staf van de selectie. In die hoedanigheid sluit je aan bij het technisch overleg op donderdagavond. Dit is een goede reden om daarna aan te kunnen schuiven in de kantine tijdens de clubavond.

Lijkt het jou wat om aan de slag te gaan met een elftal, bestaande uit een mix van ervaren spelers en talentvolle jongens? Of heb je nog aanvullende vragen? Neem dan snel contact op met Kees Braspenning (bestuurslid Technische zaken) via 06-52713085 of Jan Hereijgers (voorzitter) via 06-23916819