V.V. Wernhout blikt terug op een geslaagde teerdag

Zaterdag 18 januari stond in het kader van de leden en vrijwilligers van V.V. Wernhout; de teerdag!

Het middagprogramma bestond uit een Hap en Stap in ons eigen dorp.
Rond 13:30 uur werd bij Restaurant de Eetkamer afgetrapt met een welkomstdrankje en gebak, waarna de teams voor die middag gevormd werden.

Rond 14:15 uur splitste de groep zich op en wandelde de ene groep richting Grandcafé De Bocht en begaf het andere deel zich richting Café van T.

Aangekomen bij de locaties werd een echt Wernhoutse quiz gehouden, gepresenteerd door quizmasters vanuit de club. Na het beantwoorden van algemene vragen en V.V. Wernhout-vragen wisselden de groepen van locatie. De groepen werden bij Cafe van T getrakteerd op een heerlijk soepje en bij Grandcafé De Bocht stonden lekkere hapjes klaar.

Rond 16:30 uur kwam de quiz ten einde en verzamelden de deelnemers van het middagprogramma bij Café De Valk, om daar een uitgebreid buffet te nuttigen. Ook werd de prijsuitreiking gehouden, waarbij Team 1 zich tot winnaar van de middag mocht kronen!

Een zeer gezellige middag in het Wernhoutse. Joke Anthonissen ontbreekt op de foto.

Het avondprogramma van de teerdag bestond uit het teerfeest in de kantine op het eigen sportpark aan de Diepstraat.

(Kader)leden, sponsors, vrijwilligers van onze mooie club waren welkom en samen trapten zij om 20:00 uur af onder muzikale begeleiding van Bas Stoffelen.

Het thema ‘Back to the 80’s, 90’s en 00’s’ zorgde voor veel disco, fluor en glitter.

Dankzij Buurtschap ’t Stuk en hun tapkunsten werden de dorst gelest en dankzij De Bollebuiken hadden ook alle feestgangers geen honger meer toen ze huiswaarts gingen.

Een topfeest met een hapje, een drankje (teveel) en elkaar! Rond 01:00 uur werd de zaterdag afgesloten.

Wij willen iedereen bedanken voor hun aanwezigheid en hopen onze leden, vrijwilligers, leden van de Club van 75, sponsors, vrijwilligers en supporters nog vaak terug te zien in 2020!