Bart Vriends wint de dagprijs en neemt de leiding in het klassement!

– Bart Vriends wint de dagprijs en neemt de leiding in het klassement –

De WK-special van Voetbal International is gewonnen door Bart Vriends. Proficiat!

Klik hier voor het dagklassement.

Klik hier voor het totaalklassement.

Maandagmiddag starten onze zuiderburen aan het WK. Er is in Wernhout veel vertrouwen in de voetbalkwaliteiten van de Belgen want niemand gelooft dat ze na drie wedstrijden al naar huis moeten. Volgens de meerderheid van de poolers wordt de kwartfinale het eindstation van de Rode Duivels. Zeven procent ziet België wereldkampioen worden.

Heb je de komende zes wedstrijden goed voorspeld? Dan win jij maandag misschien wel het Rode Duivels snack pakket!

Bart Vriends wint de dagprijs en neemt de leiding in het klassement