Terugblik 75-jarig jubileum

V.V. Wernhout 75 jaar – 1 december 1943 – 1 december 2018

Waar voorgaande jubilea werden gevierd in een feestweek, werd het 75-jarig jubileum van V.V. Wernhout het gehele jaar door gevierd.
Alle activiteiten in het kalenderjaar 2018 werden in het teken geplaatst van dit 75-jarig bestaan.

De jubileumcommissie bestaand uit Tinus van Hasselt, Hein Roelands, Sandra Broosus, Richard van Opstal, Kim Luteijn, Tom Zagers, Ronald van Loon en Ad Anthonissen heeft dit jaar een hoop werk verricht. Mede dankzij hun inzet waren alle activiteiten een succes!

In januari werd het teerfeest georganiseerd en in februari hadden we het carnabal. In maart verschenen onze (oud-)voorzitter(s) met een mooi artikel in de Zundertse Bode (link). De Week van Wernhout in april, de seizoensafsluiting in mei gevolgd door de jeugdkampen in juni, ‘Happen en Trappen’ in juli, met als afsluiter van voetbaljaar 2017-2018 de WK-pool gedurende de zomer.
Het seizoen 2018-2019 werd afgetrapt met een optreden van CAZA en een clinic van Voetbalschool2Fast. In september volgde de wedstrijd tegen Oud-Feyenoord en ondertussen werden ook nog de Club van 75 en het V.V. Wernhout-jubileumbier geïntroduceerd.
Afgelopen weekend was daar dan de afsluiter van het jaar: het jubileumweekend. In de week vooraf werden verschillende leden van onze vereniging geïnterviewd voor een artikel in de Zundertse Bode (link).
Een weekend met een reünie voor en met oud-leden. Een bezoek aan de Johan Cruijff ArenA voor de jeugd. Een feestavond voor leden, sponsors en supporters en een familielunch op zondag.

Wij als leden van V.V. Wernhout waren op 1 december 2018 allemaal jarig. Samen zorgen wij er voor
dat we een mooie, sportieve en gezonde vereniging zijn.

Wij willen iedereen bedanken voor de vele felicitaties die we, in welke vorm dan ook, hebben ontvangen.

In het bijzonder willen wij onze jubileumsponsors bedanken. Deze sponsors hebben er met hun bijdrage voor gezorgd dat we het gehele jaar feest hebben kunnen vieren.

Ook de verenigingen die ons gedurende het jubileumjaar hebben ondersteund bij verschillende activiteiten, bedankt!

Ook de buren van ons sportpark aan de Diepstraat willen we bedanken voor hun verdraagzaamheid tijdens de activiteiten. Hopelijk hebben jullie een beetje mee kunnen genieten van de muziek van de verschillende DJ’s, CAZA en Drievoud.

Last but not least… V.V. Wernhout-leden. Bedankt dat jullie het gehele jaar van elke activiteit een hoogtepunt hebben gemaakt!

Tijdens de afsluiting van ons 75-jarig jubileum werden drie leden tot ere-lid benoemd.
Op de feestavond werden Joke Anthonissen, Toon Hereijgers en Rolf Willemsen in het zonnetje gezet. Drie leden die elk op hun eigen manier een belangrijk pion zijn binnen onze mooie vereniging. Nogmaals gefeliciteerd Joke, Toon en Rolf.

Het slotakkoord van 75 jaar V.V. Wernhout was een foto. Een foto op het hoofdveld, een symbolische 75 gevormd door jong en oud.

Het vieren van ons 75-jarig jubileumjaar was Wernhouts. Misschien niet groots qua vorm, maar wel groots qua sfeer.
Iedereen samen, iedereen tevreden. Waar een kleine vereniging groot in kan zijn…

Voor iedereen die nog terug wil blikken op dit mooie jaar. Onderstaande link stuurt je door het fotoalbum op onze website.
Kijk en geniet: Fotoalbum V.V. Wernhout

Namens V.V. Wernhout,