Sportieve wedstrijd MO-13

Arnemuiden MO-13 / Wernhout MO-13 Na een mooie rit van 83 km zijn de dames vol goede moed weer gestart aan de match.

Ze hebben de eerst 8 min het doel leeg gehouden, waarna toch het eerst doelpunt valt. 6 min later komt wernhout voor het eerst over de middellijn. Wederom bij de tegenaanval volgt ondanks de goede weerstand toch weer een doelpuntje, arnemuiden begint het balletje rond te spelen, en zo volgt zo af en toe een goal voor de rood-gelen.

De coach van Arnemuiden ziet dat er zwaar wordt gestreden door onze trots,   en komt vertellen dat wij onze wissel er bij mogen zetten om het hun wat lastiger te maken. we zijn 25 min verder 5-0 achter en 3x over de middelllijn geweest, maar toch gaan de dames door alsof er niks aan het handje is. Rust!

Ff opladen en weer met 0-0 beginnen.

Gelijk na rust een uitbraak van vva, met een geweldige redding van Alma. Hierop volgt een counter van onze helden tot zelfs aan het 16 m gebied?maar ook hier wordt het voetbaltechnisch goed opgevangen door de zeeuws meisjes.

Het balletje rolt zo over en weer, er volgen zelfs 2 kansen voor ons.

We krijgen onze 1e corner 10 min voor tijd waar heel het team mee naar voren gaat, oeps, nu nog verdedigen….. maar onze Alma staat haar mannetje wel. Einde wedstrijd met maar 4 doelpunten tegen in de 2e helft. Goed gestreden. Op naar de volgende.