VV Wernhout heeft een nieuwe voorzitter

Beste leden van VV Wernhout,

Tijdens de jaarvergadering op vrijdag 23 augustus 2024 is het voorzitterschap overgedragen.
Jan Hereijgers heeft het stokje overgedragen aan Alex Huijbregts. Dit maak Alex de nieuwe voorzitter van VV Wernhout.

Om Jan te bedanken voor alles wat hij voor de club gedaan heeft tijdens zijn tijd als voorzitter heeft hij nog een bijzonder bedankje mogen ontvangen. De toekomstige tribune zal de Jan Hereijgers tribune worden. Onderstaand een impressie:

Daarnaast heeft er deze avond ook een bestuurswissel plaatsgevonden. We zijn blij om te vermelden dat we drie nieuwe leden hebben mogen toevoegen aan ons bestuur.

• Mathieu Rombouts –> technische staf
  • Gijs van Loon –> Vrijwilligers en Kantinebeheer
  • Loïs Lodders –> PR en activiteiten

Ook zijn er deze avond nog nieuwe afspraken gemaakt met betrekking tot de contributie en de kantineprijzen.
Benieuwd naar de volledige notulen? Vraag er vooral naar bij het bestuur.

Bestuur vv Wernhout