MO-17 Wint penalty bokaal tijdens het toernooi van Beek Vooruit

Afgelopen zaterdag zijn we een dagje onder de pannen geweest in Prinsenbeek. Daar organiseerde ze voor de eerste maal een toernooi voor de meiden onder de 15 en 17. De weersverwachtingen waren niet zo heel best, dus een reserve tas met shirtjes mee, want voor het zelfde geld, regen je de eerste wedstrijd klets nat, en zit je de hele dag in een nat pak. Gelukkig kon de tas in de auto blijven, tot de laatste wedstrijd speelde de meiden net tussen de buiten door. We zaten in een poule met Prinsenbeek, Oosterhout, Dongen, Alphen en Bavel. Helaas hebben we het niet echt spannend kunnen maken want scoren is en blijft blijkbaar toch moeilijk, maar we hebben gedaan waar we goed in zijn, en dat is het de tegenstander ontzettend moeilijk maken. En de nul houden lukt alle wedstrijden op 1tje na. En dat terwijl er toch 2 teams bijzaten waar we het in de competitie het nakijken hadden. Alleen Oosterhout lukte het om ons pootje te lichten.

Maar wat in de wedstrijden dus niet wilde lukken, blijken deze meiden wel vanaf de penaltystip te kunnen. En dat is scoren. De ene naar de andere bal plakte tegen het net. En dan win je gewoon de penalty bokaal!!