Keine punkte nach starken partei

De vooraf verzonnen baaldag was niet aan ons besteed. Het oktoberfest van GKL en Marielle zou groots gevierd worden en onder het motto;”pinten pakken,punten pakken” zou onze zondag slagen. Het eerste deel van het motto lukte…..deel 2 helaas niet maar gezellig was het zeker.

Wat een duffe koppen in de kantine?pffffff. De term “Ik ben gin twientug meer” kwam meermaals voorbij. Tot overmaat van ramp melde de scheids zich af vanwege griep. Gelukkig nam Tom deze zware taak op zich en floot een dijk van een wedstrijd waarvoor dank!

Dan de wedstrijd. De 0-1 en 0-2 lagen al binnen de 10 minuten binnen omdat we letterlijk en figuurlijk stonden te pitten. In de 19 minuut kwamen tot 1-2 terug door een schitterde lob van Mark na goed doorzetten van wouter. Twee minuten later was de marge alweer 2 omdat hun nr.10 simpelweg ff niet bleek af te stoppen.

Na de thee een op het oog wat frisser W4. We kwamen zelfs via de Wouters  terug tot 2-3 na een goede aanval. Een kwartier voor tijd kreeg een ZBC-er alle tijd om vur te geven maar in plaats daarvan krulde hij fraai binnen. 2 minuten later stuurde Koeike met een splijtende pass hun rechtsvoor weg die voor gaf waarna deze werd binnengewerkt. Het slotakkoord was voor  ons na een doeltreffende kopbal van Roger uit een corner van Mark, eindstand wederom 3-5….das ist schade,
Mehr glück beim nächsten mal.

Tfierde – ZBC’97 3-5 (1-3)