Kaderdag en Teerfeest 2023!

Afgelopen zaterdag 14 januari was het tijd voor de kaderdag. Zo’n 60 opgaven voor deze middag was een voorbode voor een positieve middag. De activiteitencommissie had een erg leuk programma in elkaar gezet wat bij alle aanwezige kaderleden tot veel plezier heeft geleid. Uiteindelijk won het team van ‘teamcaptain’ Alex Huijbregts de strijd, maar veel belangrijker was nog de goede sfeer deze middag. De middag werd afgesloten met een heerlijk buffet waarvoor de credits naar Bema catering kunnen.

Tijdens deze middag werden ook een aantal vrijwilligers bijzonder in het zonnetje gezet.

Bart de Meijer werd benoemd tot ‘lid van verdienste’. Bart is al heel lang een trouwe vrijwilliger. Vraag hem iets te doen omtrent het onderhoud en het gebeurt. Er ligt bijna geen tegel rondom het complex van VV Wernhout die Bart niet heeft aangeraakt. Al heel wat straatwerk klusjes zijn door hem aangepakt. Daarnaast zorgt Bart er iedere week voor dat de lijnen keurig strak op de velden staan. Een vrijwilliger die hierdoor terecht is benoemd tot ‘Lid van verdienste’! Bart treedt hiermee in de voetsporen van, de helaas veel te vroeg overleden, broer Marcel en neef Rudo.

John Huijbregts werd benoemd tot ‘erelid’. John is een vrijwilliger die al vele diverse taken binnen onze vereniging vervuld heeft. In de jaren ‘80-’90 was John bestuurslid. Aansluitend is hij ook actief geweest als jeugdtrainer/-leider. Na de jeugd maakte hij de stap naar de senioren en is hij een kleine 10 jaar actief geweest als leider van Wernhout 1. Inmiddels is John binnen onze vereniging het aanspreekpunt voor de onderhoudsploeg en nog steeds actief als consul. Daarnaast heeft John een belangrijke rol gespeeld bij de totstandkoming van de project ‘gasloos’. Redenen genoeg voor het bestuur om John te benoemen tot erelid van onze vereniging.

Leo Stes tenslotte… Leo had zichzelf eigenlijk afgemeld voor de kadermiddag. Toch werd Leo verzocht om even langs te komen. Leo heeft vele functies binnen de vereniging bekleed met als ‘toetje’ het voorzitterschap. Hiervoor is Leo met recht bekroond tot ‘erelid’. Na het voorzitterschap is Leo niet gestopt met zich in te zetten voor VV Wernhout. Hij heeft samen met John een hele grote rol gespeeld in het ‘project gasloos’. Wij als bestuur vonden dat dit gewaardeerd moest worden met een speciale prijs. We voeren vanaf nu een vrijwilligersprijs in die vernoemd zal worden naar Leo. Vanaf heden kunnen leden dus aanspraak maken op de ‘Leo Stes vrijwilligersprijs’. De eerste vrijwilligersprijs is ook uitgereikt aan Leo zelf!

Teerfeest

De avond werd afgesloten met het teerfeest. Een kleine 100 mensen genoten op de klanken van DJ Brian en het was een mooi feestje op en met een mooie vereniging!

Activiteitencommissie bedankt voor jullie inzet op, onder andere, deze dag en hulde voor de goede organisatie!