Jubileumweekend: Bezoek Johan Cruijff ArenA

Beste V.V. Wernhout-jeugdleden,

Op zaterdag 1 december 2018 bestaat VV Wernhout precies 75 jaar. Met de jeugd van VV Wernhout gaan we die dag een bezoek brengen aan de Johan
Cruijff ArenA. We gaan met bussen naar Amsterdam.
Omdat we willen weten hoeveel bussen we nodig hebben, willen we graag voor 1 november weten wie er mee gaan.

Voor alle (jeugd)leden is deelname gratis. Ook ouders, broertjes of zusjes mogen mee, maar daarvoor wordt een klein bedrag gevraagd.

De rondleidingen zullen naar verwachting tussen 11 en 13 uur plaats vinden. We zullen ’s ochtends op tijd vertrekken en verwachten tegen het einde van de middag terug te zijn. Op deze dag worden er uiteraard geen voetbalwedstrijden gespeeld bij VV Wernhout.

Na afloop zal er onderweg of bij thuiskomst weer in Wernhout voor eten gezorgd worden

Voor meer informatie kun je bij je leiders terecht. Ook kun je via de jubileumcommissie (Ronald van Loon of Hein Roelands) aan meer info komen!