JO10 boekt overwinning in 1e competitiewedstrijd

Start van het nieuwe seizoen in de JO10 competitie!

Na lekker veel vakantie, een leuke Kindercorso en 3 mooie overwinningen in de Beker zijn we vandaag begonnen aan een nieuwe competitie. Het trainen gaat goed, het weer werkt (nog) mee, dus alle ingrediƫnten zijn vandaag aanwezig voor een leuke pot voetbal.

Vandaag tegen BSC thuis. Enkele spelers van de tegenstander kennen we nog, vooral een paar heel leuk voetballende meiden. In het begin komen we (na al een paar kansjes te hebben gehad) toch achter met 0-1. Dat was ff schrikken, maar gelukkig werden de boys hier heel snel wakker van, zo wakker zelfs dat Raf de keeper de eerste helft bijna niets meer te doen had en gingen we na een aantal goede doelpunten de rust in met een 4-1 voorsprong.

De 2e helft werd het voetbal alleen nog maar beter; mooie individuele acties werden afgewisseld met enkele oogstrelende aanvallen over meerdere schijven. Complimenten voor de doelman van BSC: die heeft zeer goed gekeept.

De score liep echter snel uit naar zelfs 10-1 waarna we nog een treffer tegen kregen, ditmaaal met Jaro in de goal. De 2e helft lekker alles door elkaar gehusseld zodat iedereen mee voorin kon spelen; ook leuk!

Eindstand 12-2. Op naar de uitwedstrijd tegen Lepelstraat.