JO 11 wint ook 2e bekerwedstrijd.

Halsteren komt op bezoek in Wernhout. Zal Halsteren hun eerste 3 punten mee gaan nemen of zal JO11 weer de winst pakken.

Jaro is aan de betere hand maar kon niet meespelen. Jules moest van de verzorger volledige rust houden. Ze waren naar de VV gekomen om de teamgenoten aan te moedigen. D’n Huijsmans mocht de JO12 versterken.

De omstandigheden en entourage waren perfect. Goed gemaaide grasmat die goed vochtig was en een versierde kantine.

THe match. Robbe begon als keeper.Wernhout begon iets later aan de wedstrijd dan Halsteren want na 1 minuut lag de bal al achter Robbe. Wernhout begon en met misschien wel 50 doelpogingen werden er 10 doelpunten gemaakt. In de rust hebben Giel en Robbe gewisseld. Robbe werd entraal en Giel de goalie. De beloofde twintig bleven uit. Halsteren had geen wisselspelers maar ondanks de vermoeidheid bleef Halsteren goed knokken en scoorde nog twee keer. 10-3. Volgende week de 3e bekerwedstrijd in BOZ.