JO 11 van start

Na 2 leuke toernooien bij VV Wernhout en Moerse Boys is ons elftal gestart aan de bekercompetitie. Woensdag was de 1e wedstrijd met de nieuwe spelregels uit bij RSV. Daan, Raf en Jaro konden er niet bij zijn. Raf en Daan mochten meespelen met JO12 en Jaro moest aansterken na een groep.

Met de warming up viel Jules uit. Hij kon als keeper verder. Wij speelden 8 tegen 8 op een versmald veld. Wij speelden 1-3-1-3. Renzo, Lucas Peeters in het vervolg “Peeters” en Robbe kregen een veldpositie. Giel ging centraal spelen en Renzo links achter. Robbe en Peeters speelden in de voorhoede. Kris was vlijmscherp. Met 5 doelpunten en vele goede passes was hij” ut mannukuh van d’n match”. Siem stond op zijn positie in de verdediging, Max allround van rechtsachter tot spits, Gili vooral op rechts en “ Huismans” allround zowel verdediging als rechtsvoorgangers. Na 15 minuten hadden wij onze eerste time out. Dit is nieuw bij de JO11. Wij namen de eerste 3 punten mee terug naar Wernhout. 3-8 was de einduitslag. Op naar de volgende bekerwedstrijd.