Rudo Gommers plotseling overleden…

Vanmorgen hebben wij als bestuur het bedroevende nieuws gekregen, dat onze hoofdtrainer Rudo Gommers afgelopen nacht zeer plotseling is overleden. Rudo zou vandaag 46 jaar zijn geworden.

Rudo was niet alleen een heel gewaardeerde trainer van onze selectie, maar ook een graag gezien persoon binnen de vereniging. Hij was iemand die er vaak als eerste was en als één van de laatsten ging hij weer weg. Hij was zeer betrokken bij al het reilen en zeilen binnen de vereniging. Zo was hij gisteren nog aanwezig bij onze jaarlijkse onderhoudsdag. Ook was Rudo vaak aanwezig op zaterdag als toeschouwer bij onze oudste jeugdteams.

Alhoewel Rudo pas één jaar hoofdtrainer is geweest voelde dit als een perfecte combinatie. Het is dan ook een harde klap voor de gehele vereniging dat deze samenwerking zo abrupt wordt beëindigd.

Wij wensen de naaste familie en vrienden veel sterkte bij dit verlies.

Bestuur VV Wernhout

Artikel BN de Stem: ‘Trainer Rudo Gommers van VV Wernhout plotseling overleden’

Artikel BN de Stem: ‘Dood Rudo Gommers raakt amateurclubs in het hart: Zoveel meer dan alleen een trainer’.

Artikel Internetbode: ‘Hoofdtrainer v.v. Wernhout Rudo Gommers afgelopen nacht plotseling overleden’