Het scheelde weinig of de nul was van t scorebord bij de MO-13

De eerste thuiswedstrijd voor onze meiden staat op de planning, deze keer staat Terneuzen op t programma. Beide teams beginnen vol goede moed aan de warming up. Om 11 uur klinkt het fluitsignaal en beginnen beide partijen fanatiek aan de wedstrijd!

Wernhout begint goed aan de wedstrijd en het eerste doelpunt valt dan ook pas na 10 minuten, Alma staat haar mannetje ggoed! Achterin zijn mooie reddingen, ook voorin komen ze tot een paar mooie aanvallen. In de 25ste minuut krijgt Wernhout kans tot scoren uit een corner. De supporters die ondertussen binnen gedruppeld zijn, zijn enthousiast er zit vooruitgang in het spel van de meiden. Ze gaan met 0-7 de rust in.
Kort na rust valt de 0-8 en 0-9, de meiden geven niet op en komen toch weer ruimschoots op de helft van de tegenstander, helaas (nog) niet tot scoren…………., kort na deze poging komen ze weer richting de goal van de tegenstander, wat zou het ze gegund zijn de nul van het scorebord te krijgen?, helaas lukt het ook deze keer niet.
Terneuzen komt ook de 2e helft vaak tot aanvallen, maar hieruit volgt niet altijd een doelpunt dankzij het harde werken van Wernhout.?? eindstand 0-13.
Op naar volgende wedstrijd, dan staat Kloetinge op t programma.