HET EERSTE DOELPUNT IS BINNEN VOOR DE MO13

9 november 2019 thuiswedstrijd tegen s’Heer Arenskerke

Met een lekker zonnetje erbij beginnen de meiden weer met volle moed aan deze wedstrijd.
Ze zijn gewaagd aan elkaar, er komen kansen langs beide kanten.
De tegenpartij maakt helaas toch al snel enkele goals, maar de meiden laten zich niet uit het veld slaan en gaan ervoor.
Ondanks de uitstekende inzet van de meiden gaan we met een achterstand van 0-4 de rust in.
De tweede helft gaat van start, en Wernhout gaat er volledig voor…. wat een doorzettingsvermogen hebben de meiden toch.
En ja ja hoor, het harde werken word beloond.
Het begint met een kans voor Angela, helaas op de keeper maar de bal nog in het veld.
De bal komt bij Bieke terecht en zij schiet deze koelbloedig binnen.

Een GOALLL…. wat een FEEST ???

Heel VV Wernhout heeft het kunnen horen dat de meiden eindelijk welverdiend hun eerste doelpuntje van het seizoen konden maken.

De meiden kregen vertrouwen en werkten er keihard voor om nog een doelpuntje binnen te kunnen tikken, maar dat mocht helaas niet meer lukken. Eindstand 1-5 maar dat kon de meiden niet deren, hun eerste doelpunt zat erin en is uitbundig gevierd.
Na de wedstrijd mochten ze naar de kantine om hakkedellen te gaan eten, dit had Frank Braspenning voor ze geregeld.

Namens de MO13 willen wij Frank hiervoor bedanken.

Een compliment voor jullie inzet meiden, en nu op naar de volgende thuiswedstrijd tegen SC Welberg.