Bekerwedstrijd Wernhout – VVR onbeslist

7-9-2021 Wernhout 1 – VVR 1 1-1 (1-0) beker

Voor de eerste bekerwedstrijd van het nieuwe seizoen kwam VVR uit Rijsbergen op bezoek.

In de eerste helft was Wernhout iets sterker en na ruim een half uur opende Wernhout de score.
Een aanval opgezet eindigde via René en assist van Frans bij Mathieu die de 1-0 binnenknikte.

Even later bijna de gelijkmaker van VVR, maar Carlo kreeg hulp van de binnenkant paal en kon de terugspringende bal nog pakken.
Kort voor rust kwam Mathieu een teenlengte te kort om een voorzet van Frans binnen te werken.

In de tweede helft had VVR wat meer de overhand en bracht Carlo in twee keer redding bij een Rijsbergse doelpoging.
In de 65e minuut viel dan toch uit het niets de gelijkmaker. Buitenspel werd opgeheven omdat Wernhout de bal beroerde en de geheel vrijstaande VVR spits schoot vanaf een meter of 10 binnen. 1-1.

In de slotfase kregen beide teams nog een paar kansen maar de stand bleef ongewijzigd.