Activiteiten januari en februari 2023!

Bijgaand de activiteiten voor januari en februari 2023!

Kadermiddag

Ook dit seizoen willen we onze kaderleden extra in het zonnetje zetten door ze een kadermiddag aan te bieden…

Op zaterdagmiddag 14 januari zal vanaf 14.00 uur de kadermiddag plaatsvinden in de kantine van VV Wernhout. Aansluitend zullen we om 17.30 uur kunnen genieten van een lekker buffet. Als het goed is hebben al onze kaderleden persoonlijk een uitnodiging ontvangen. Opgaven zien we graag tegemoet voor zaterdag 7 januari.

Laat hierbij even weten of je aanwezig bent bij de middag en/of buffet. Eventuele partners zijn vanzelfsprekend ook welkom!

We zien jullie graag op zaterdag 14 januari!

Klik hier voor de uitnodiging!

Teerfeest

In de avond zal ook het teerfeest gevierd worden. Zie onderstaande poster voor het Teerfeest! Alle senioren-leden, JO19, kaderleden, Club van 75 en sponsoren zijn vanaf 20.00 uur van harte welkom in de kantine van VV Wernhout!

Carnabal!

Het is weer zo ver! Op zaterdag 18 februari is het tijd voor ons jaarlijks Carnabal toernooi 🤡! Trommel je vrienden/vriendinnen op en meld je voor 10 februari aan via activiteiten@vvwernhout.nl (teamnaam + aantal teamleden vermelden in de mail)!