De week van Wernhout wederom een groot succes!

We kunnen als V.V. Wernhout terugkijken op een geslaagde Week van Wernhout. De selectiespelers en speelsters hebben de afgelopen week goed hun best gedaan bij het geven van trainingen aan de verschillende jeugdteams. Dit werd met veel enthousiasme ontvangen en na de trainingen werd er al gejaagd op de eerste handtekeningen voor de handtekeningenwedstrijd.

Ook op zaterdag waren de selectiespelers en speelsters aanwezig om de jeugdspelers naar de overwinning te helpen. Voor sommige teams was dit een extra boost, waardoor zij een mooie overwinning konden boeken op hun tegenstander.

Op zondag was het dan de beurt aan de selectieteams zelf. De wedstrijd van Wernhout 2 ging helaas niet door, maar Dames 1 en Dames 2 konden op een druk bezocht sportpark mooie overwinningen boeken en 3 punten bijschrijven. Na de wedstrijd moesten ze al snel handtekeningen uitdelen aan de aanwezige supporters, een echt profvoetballer gevoel!

Na de voorwedstrijd tussen de pupillen van Wernhout en Schijf, was het om 14.30 de beurt aan Wernhout 1. Helaas ging de wedstrijd niet zoals gehoopt en werd er met 0-1 verloren van V.V. Schijf. Het feestje in de kantine na de wedstrijd was gelukkig niet minder gezellig. Tijdens de Après-Ski Party vlogen de pullen bier over de toonbank onder de muzikale begeleiding van DJ Jens.

Tot slot willen we iedereen bedanken voor hun inzet en aanwezigheid tijdens de Week van Wernhout. Nog een laatste mededeling over de handtekeningwedstrijd, deze kunnen tot uiterlijk woensdagavond 06-03 ingeleverd worden in de bestuurskamer. Wil je kans maken op een mooie prijs, ga op jacht voor die laatste handtekeningen

Op naar de volgende editie!