25 juni 2e fotodag bij Olympia!

Aanstaande zaterdag is de fotodag van Olympia gepland voor het sportplaatjesboek! Leden van VV Wernhout die nog niet op de foto zijn geweest de vorige keer kunnen aanstaande zaterdag bij Olympia terecht van 12.00 – 12.30 uur.

De fotograaf zal de foto’s maken in de bestuurskamer op 1e verdieping van de gymzaal.  Wij willen vragen om alle mensen die op de foto gaan via de zij-ingang naar binnen te laten komen.

De hoofdingang hiervoor niet gebruiken, dit in verband met andere groepen die op dit moment de kleedkamers gebruiken.

Mocht je graag gebruik willen maken van het fotomoment aanstaande zaterdag dan graag een berichtje aan bramdomen123@gmail.com

Wij zullen ervoor zorgen dat er iemand van VV Wernhout aanwezig is met de benodigde shirtjes om aan te doen.

Alle leden die deelnemen zullen hiervoor toestemming moeten geven met betrekking tot de AVG. Hoe? Klik op onderstaande link en de rest wijst voor zich…

Alvast bedankt en graag tot zaterdag.