Zondag 28 mei: Met de bus naar TVC Breda – Wernhout

Gaat 28 mei 2017 de boeken in als de dag waarop Wernhout 1 (weer) promoveerde naar de 4e klasse? Wij hopen natuurlijk van harte dat dit zo is en willen graag dat jij daar bij bent!

Daarom vertrekt er as. zondag om 13.30 uur voor de supporters van Wernhout 1 een bus vanaf het sportpark V.V.Wernhout naar TVC Breda.

Wil jij hier bij zijn? Geef je dan voor vrijdag 26 mei 10:00 uur op bij Jan Hereijgers sr. via voorzitter@vvwernhout.nl of 06-23916819.

Ongeacht het resultaat zal de kantine in Wernhout na de wedstrijd geopend zijn. Desalniettemin hopen we dat we als vereniging kunnen proosten op het feit dat Wernhout 1 volgend jaar weer in de 4e klasse speelt.

Bij een drankje hoort natuurlijk ook een hapje, daarom zullen de BolleBuiken ook aanwezig zijn vanaf 18:00 uur!

Tot zondag!