Wernhoutse zegekar blijft rijden tegen SSW

9-10-2016 Wernhout 1 – SSW 1 1-0 (1-0)

In een matige wedstrijd trok Wernhout tegen het Dordtse SSW de overwinning over de streep.
Wernhout pakte in de beginfase het initiatief en kreeg ook de beste kansen. Na een kwartiertje spelen opende Thijs de score met een schot in de verre hoek, 1-0. In het laatste kwartier van de eerste helft ging de partij meer gelijk op.

Na de pauze drong SSW meer en meer aan en moest Wernhout terug. Jasper behoedde Wernhout 25 minuten voor tijd nog knap voor een tegentreffer en redde met zijn voeten. In de slotfase waren er nog een paar kansen over en weer, maar beide teams kwamen niet meer tot scoren in een overigens sportieve wedstrijd.

Door deze overwinning blijft Wernhout in het spoor van PCP en OMC. Komende zondag speelt Wernhout uit bij vv Klundert .