VV Wernhout MO15 uit tegen Bavel MO15 voor de Beker .

Vandaag mochten we vroeg vertrekken naar Bavel , wedstrijd was om 10.00 uur

Deze wedstrijd was voor de beker ( en leuk om een potje te voetballen )

Maar onze focus ligt op de competitie en met beker of vriendschappelijk wedstrijden mag onze reserve keepster Marit Bekers ( de naam zegt het al )  haar ervaring op doen !

En Lennie mag dan lekker voetballen !

Nog steeds niet op volle oorlogs sterkte dus puzzelen !

De meiden van Bavel en onze meiden zijn ook wel gelijk dus het was leuk voetbal !

( hier het verslag van onze dokters assistente Tamara )

8e min –  van veraf op Marit , opbouwend gaat het steeds beter , Esmee verdedigd weer uitstekend !

18e min –  een schot van afstand hard op onze Marit Bekers , glipt door haar handen 1-0 .

25e min – Steffi schiep op doel maar de bal komt terug en Jennifer legt terug op Kyra 1-1

27e min – Een ingooi op een vrije speler die voor de goal staat 2-1  pffffff

31e min – corner voor de tegenstander

34e min – met het nemen van die  corner gaat de bal via ( ik noem geen namen )  eigen doelpunt !!! 3-1

einde 1e helft

2e helft –

37e min – De tegenstanders lopen dwars door onze verdediging en …..    4-1 Deeeeuh !

43e min een vrije trap Jennifer naar Suze ( Suus ) Kyra / Marit K en Steffi zitten er goed bij maar de keeper pakt de bal .

53e min-keepster schiet uit en Lennie onderschept en scoort 4-2 ( onze scorende keepster )

55e min – een counter  kansje voor Steffi (  nope )

56e min –  Kyra alleen voor de goal en maakt het rustig af 4-3

65e min – hij fluit af (  is volgens mij de E nog gewend )

Tja Jammer !  twee tegen doelpunten waren niet nodig geweest , maar das achter af !!

Alsnog was het een leuke pot !

Bedankt meiden !