Toch zwaarder als gedacht na twee nederlagen !

Terug kijkend op de wedstrijden van 30-9 tegen Baronie ( 0-4 ) en de wedstrijd van afgelopen weekend tegen DIA ( 6-2 )

Moet ik vaststellen dat we er nog lang niet zijn met ons team , we hebben dan wel 17 meiden maar het verschil van ervaring is enorm onderling ( 4 meisjes die echt heel het spelletje nog moeten leren en vol in de pubertijd zitten )  2 geblesseerde die nog een lange tijd nodig hebben voor ze weer 100% fit zijn !

En dan nog de nodige afmeldingen van de ervaren speelsters IVM baantjes , andere sporten of andere dingen !

Dus met de wetenschap van deze strubbelingen heb ik mijn verwachtingen teruggeschroefd en gaan we gewoon voor het plezier van de meiden en de teamspirit .

De inzet en de wil is er bij de meiden , en onderling zit het ook wel snor met deze groep !

Ik heb er weer een uitdaging bij om in korte tijd van de onervaren meiden geduchte voetbalsters te maken ( TOT AAN DE WINTERSTOP )