Teerfeest en Kaderfeest op 1 dag!

Beste vrijwilligers, leden, leden van de Club van 75, sponsoren en supporters,

Op zaterdag 18 januari aanstaande organiseren wij ons jaarlijkse teerfeest en kaderfeest!

We hebben de dag in 2 gesplitst:

Voor de vrijwilligers van de vereniging begint de dag om 13.30 uur  met een leuke middagactiviteit. De vrijwilligers worden verwacht op een locatie in Wernhout. Deze locatie zullen we later bekend maken.

Alle leden, leden van de Club van 75, sponsoren en supporters verwachten we vanaf 20.00 uur in de kantine van ons eigen sportpark. Er zal dan een 80’s, 90’s en 00’s feest plaats vinden. Dit met muziek van DJ Bas Stoffelen.

Vrijwilligers kunnen zich opgeven voor het middagprogramma bij het bestuur: bestuur@vvwernhout.nl

Degenen die in de avond willen komen feesten, kunnen zich opgeven via de Activiteitencommissie: activiteiten@vvwernhout.nl

Noteer 18 januari dus alvast in uw agenda!

Fijne feestdagen!

Activiteitencommissie en bestuur VV Wernhout