SAB – MO17

Op naar Sab, na de winst van 2 weken geleden was iedereen positief gestemd. De meiden hebben moraal gekregen: ook al staat SAB boven ons, van een sterker team dan wij hoeven we niet te verliezen dat hebben ze nu al een aantal keren bewezen.  Na 5 wedstrijd minuten was het geloof en het moraal ver te zoeken. Buiten dat we het fysiek op bijna alle plaatsen op het veld aflegde tegen deze meiden, waren er diverse randzaken waar ze ontzettend van onder de indruk waren. En niet alleen de meiden. Dit zou geen leuke ervaring worden, dat werd ons heel snel duidelijk gemaakt. Hoe dan ook, winnen of gelijk spel zat er niet in, daar werd voor gezorgd. 3-0 was dan ook de uitslag van deze verregende wedstrijd. We kunnen niet anders zeggen dat we trots op onze meiden zijn, dat zij fair play hoog in het vaandel hebben. Onderling en in het voetbal veel plezier hebben. Wat we verder als positief kunnen melden van deze wedstrijd is dat we zonder blessures huiswaarts zijn gekeerd. Dus meiden chapeau, deze wedstrijd snel vergeten!! (Al lukt dit mij nog niet na 6 dagen, voor mij gevoel hadden we moeten bedanken voor dit spel).

Gelukkig zijn de vooruitzichten een stuk positiever. Zaterdag spelen wel lekker tegen Achtmaal!!