Patrick wint ‘De val van Oranje’

Na 48 groepswedstrijden staat Patrick Joosen bovenaan. Boft hij even. Want nu er niet elke avond meer gevoetbald wordt in Rusland, kan hij die wedstrijdloze avonden vullen met het lezen in “De val van Oranje”. Proficiat Patrick!

Klik hier voor de tussenstand na de poulefase

Ondertussen is het ook bekend wie de volgende dagprijs heeft gewonnen. Dat is namelijk degene die de meeste achtste-finalisten goed heeft. We houden jullie nog even in spanning maar een tipje van de sluier kunnen we al lichten. Hij (ja, het is een hij) kan voortaan zijn ploeggenoten in de kleedkamer de ogen uitsteken met een superfijne Voetbal-Inside boxershort. Een kledingstuk met uniek design voor zowel de links- als de rechtsdragende voetballer. Morgen volgt de uitslag!