Kloetinge MO13 – Wernhout MO13

Zaterdag 5 Oktober….. De weg naar Zeeland…Kloetinge is de naam deze keer. Lekker weer, in ieder geval droog…

Navigatie niet kunnen horen met 4 gillende keukenmeiden in de auto, dus de sfeer zat er weer in. Parkeerplaats hebben we zelf maar gemaakt, 10.00u start wedstrijd.

Op kunstgras.. Anders bleven ze hangen in de KLEIAL. Tegenstanders in groen wit, verschil kwa grote is maar minimaal dus het zou moeten kunnen? Lemke heeft al een bal te pakken, Eline net al een bal tegen 8 Gehouden?.. Daarna een goeie aanval van Maud… We komen ook al op de andere helft…. En dat binnen de 10 minuten … En al 15 minuten verder en nog geen tegengoal.. Dus we zijn al super trots op ze… Maar helaas op de 16 minuut toch een tegengoal. En helaas de 18de minuut weer een doelpunt tegen… En nog 1?…. Ze moeten de moed niet laten zakken nu… Maar dan gaat er toch weer 1 erin voor de tegenstander.. Bieke draait de scheidsrechter nog even om d’r vingers want die laat d’r veters nog even strikken. De meiden hebben moeite om de bal te houden… Tegenstanders spelen mooi over, krijgen ook mooie kansen en die benutten ze ook…. De goals zal ik maar even achterwegen laten. Rust nu met als tussenstand 6-0.

Tweede helft is begonnen… Met veel moed starten ze weer. Romy wordt flink omver geduwd.. En moet gewisseld worden. Ze hebben het zwaar de 2de helft. Tegenstanders zijn toch sterker.. Maar we hebben zelfs een corner voor wernhout… En ook nog bijna gescoord…. Maar ja bijna is niet helemaal… Volgens Fieke wordt er de volgende keer gescoord.
Eindstand 10-0 super netjes gedaan.. Iedere week minder doelpunten. Dus we gaan de goede kant op. Op naar de volgende wedstrijd.