Speculaaspop-actie

Op de Algemene ledenvergadering van 14 oktober 2016 hebben we gesproken over het verhogen van contributies en het houden van een actie om extra inkomsten te genereren.

De vergadering heeft besloten om voorlopig de contributie niet te verhogen. Wel is ingestemd met de zgn. “speculaasactie”.

In samenwerking met Bakkerij Van Hassel te Wernhout gaan we het volgende organiseren:

Elk lid (sr. en jr.) krijgt 3 (per gezin maximaal 5) zakjes speculaaspoppen om te verkopen. De prijs per zakje is € 4,- . Het moet lukken om in familie en kennissenkring deze te verkopen. We gaan er ook vanuit dat dit een succes wordt.

De verspreiding zal plaatsvinden via de leiders en trainers. We kiezen ervoor om de actie te houden van 5 november tot 4 december 2016.

*Mochten er leden zijn die meer willen verkopen dan kun je contact opnemen met je leider.

Vragen? Neem contact op met Rolf Willemsen: 06-10937408 of r.willemsen13@ziggo.nl

Bestuur V.V. Wernhout

Klik hier voor de volledige brief!