De dag van ‘Speelster van Week’ Fieke van Aert

Op zondag 1 maart 2020 was er voor het eerst een Speelster van de Week bij een wedstrijd van Wernhout VR1.
Het was deze dag de eer aan Fieke van Aert. Lees hieronder wat zij van deze dag vond!

Ik ben Fieke Van Aert, 11 jaar oud en ik voetbal bij de mo13.

Vandaag was ik speelster van de week bij de vrouwen van Wernhout tegen Schijf.

Ik moest om negen uur aanwezig zijn in de bestuurskamer, waar ik werd opgewacht door het bestuur. Ik kreeg gelijk een warme jas aan , want het was erg koud buiten.
De aanvoerster kwam mij ophalen en ontmoette ik de rest van de speelsters, leuke gezellige meiden. Daarna begonnen we met de warming up, nog even een fotomomentje tussendoor en toen begon het echte werk….de wedstrijd! Ik mocht kop of munt gooien om de wedstrijd te starten. Schijf mocht beginnen…..maar eerst mocht ik de bal nog aftrappen ,tenminste dat dacht ik ….. Ik wist niet precies wat de bedoeling was….ik ben de eerste speelster van de week bij de meiden dus geen idee wat mij precies te wachten stond, maar het bleek dat ik bij de tegenstander mocht proberen te scoren….helaas schoot ik er net naast maar ik werd goed toegejuicht vanuit de kant ….super leuk. Daarna lekker knus onder een dekentje met de reserve speelsters en flink aanmoedigen.

Wernhout deed het zoooo goed….Er vlogen heel wat doelpunten in. Met 7-0 als eindstand mag ik vaker aan komen moedigen….ik was een goede mascotte. Na de wedstrijd nog even met het hele team op de foto. Met een mooie gesigneerde bal en oorkonde weer lekker warm naar huis maar wat was dit een leuke morgen! Meiden en bestuur bedankt voor deze gezellige voetbal ochtend!

Liefs fieke