Club van 75 doet bijdrage aan ballenkarren en goaltjes!

Op 16 december was het weer tijd voor de jaarlijkse uitstap van de Club van 75.

Jan Hereijgers jr. en Frank Elst hadden een mooi dagprogramma in elkaar gezet:

Om 11 uur werd er verzameld bij VV Wernhout. Voor vertrek stond de koffie klaar en werd er nog even een foto gemaakt met de gift van de Club van 75 van het jaar 2019. Te weten nieuwe ballenkarren en goaltjes.

Om ongeveer 11.15 uur werd er koers gezet richting Werkendam. De buschauffeur vond het nodig om dit via de Ostaayensebaan te doen…. Enfin omstreeks 12.15 uur kwamen we aan bij de locatie voor de lunch! Deze was prima verzorgd en de inwendige mens werd hier flink verwend.
Tevens was er hier plaats voor een voordracht over de geschiedenis van Kozakken Boys.

Na de lunch werd er koers gezet richting Kozakken Boys voor de wedstrijd Kozakken Boys – IJsselmeervogels. Voordat de wedstrijd begon was er ook ruimte voor een rondleiding en er moest menig pitcher uit de kast gehaald worden, om de Club van 75 mensen voor een droge keel te behoeden.

Helaas voor Kozakken Boys ging de wedstrijd met 1-3 verloren tegen IJsselmeervogels. De sfeer was er echter na de wedstrijd niet minder om en er werd nog nagepraat in de gezellige kantine van de Werkendammers.

Om 19.00 uur vertrok de bus weer richting de enige ’trots uit het Zuiden’.

In de bus werden Jan jr. en Frank bedankt voor het regelen van een mooie activiteit.

Tevens werden 2 nieuwe mensen aangewezen om het volgend jaar te regelen. Ook bepalen zij het bestedingsdoel binnen de vereniging. Aan Jan Bastiaensen en Richard Vriends de taak om de activiteit van Jan jr. en Frank te evenaren of zelfs overtreffen!